Malcolm celebrates 10th anniversary! Dutch Comedy Central promotion, 2010
Richiepiep

Malcolm celebrates 10th anniversary! Dutch Comedy Central promotion, 2010

Dutch Comedy Central promotion, January 8, 2010.
Hee, nog een Dutchie! Leuk! Nederlanders zijn nogal schaars op deze site. :D En als Boomer-fan ben je waarschijnlijk volstrekt uniek :p

Nou, wat die uitzending betreft, Malcolm is al weer aan zijn zoveelste herhaling bezig op Comedy Central (is het al de 4e keer?), dus ik heb inmiddels alles van de tv gebrand op dvd, of online als download. Scheelt een hoop gedoe! CC wordt nogal een uitdraai-kanaal op die manier.
 
ik ben volgens mij erg uniek in mijn soort:p heb eigelijk nog geen fan zoals mij gevonden ...welke 14 jarige is nou fan van enne Linwood Boomer..ik dus :p
er zijn heel veel mensen in nederland vooral van mijn leeftijd die er niet blij mee zijn dat Malcolme in the middle alleen Zondag komt en ook nog op zo'n tijdstip ze moesten het eigelijk in de begin van de avond uitzenden...en ook nog iederen dag ;).. p.s was wel blij dat in het WK een marathon kwam van malcolm in the middle :D ik hoop dat er meer komen :D
 
Hallo Ghis,

Ik was je nog een antwoord schuldig op je commentaar. Ja, heel grappig dat je een fan bent van Linwood Boomer. Ken je hem misschien nog als acteur uit een herhaling van 'Little House on the Prairie', inmiddels wel een heel oude serie uit de jaren '70?! Je hebt in ieder geval supergoed op de credits van 'Malcolm' gelet!

Jammer dat je kennelijk de eerste 3 complete uitzendingen (of zo) van MITM op Comedy Central niet hebt gezien, of toch wel? In ieder geval bieden we als special service alle afleveringen als losse downloads aan:

http://www.malcolminthemiddle.co.uk/forum/showthread.php?t=2052

Je kunt natuurlijk ook zoeken naar Bittorrent downloads. Daar zitten ook een paar complete en snelle bij, die je trouwens ook aflevering voor aflevering (of per seizoen) kunt downloaden. Dat hangt van je programma af. Ik zoek altijd op http://isohunt.com/

Groetjes!

Richard
 
ik ken hem van Little House, komt door me moeder :p
Het valt me vooral op dat zijn humor uit little house,
erg op die van malcolm in the middle lijkt.. :D
Die humor heb ik eigenlijk nooit in anderen Sitcoms gezien :D:D

P.s heb trouwens een klein stukje gevonden uit de laatste aflevering van MITM met Linwood Boomer Erin :D Baal alleen dat ik niet meer filmpjes van Linwood Boomer kan vinden in anderen series...

EN! DANKJEWELL VOOR DIE SPECIAL SERVICE GA ER EVEN RONDNEUZEN

Groeten,
 

Media information

Category
Events
Added by
Richiepiep
Date added
View count
3,658
Comment count
5
Rating
0.00 star(s) 0 ratings

Share this media

Top